Wednesday, June 16, 2010

hm...

salam...
harini... kembali ceria dengan kehadirsn n keceriaan seorg teman... tapi kembali kendur senyuman pabila dikhabarkan yang dia gi jauh(even tak jauh mane pon hahah).. sbb susahla pasni nk contactkan.. sbb dia je yg rajin nk dengar pe yg aku bebel.. pe yg aku rase... hahahah.. aduh sian aku ti.. dengan sape aku nk bercerita ni...

papepon aku doakan kawan baik aku tuh gi dengan satu kebaikan... moga dia bertambah baik...dan ade yglain akan sempurna.. jgn mkn gemuk udahla,. krg tak comei da.. hahahha....
hm.. wat sekian mase aku akan bebel sensorg pasni.. hahaha.jgn aku entitle masuk spital padang besar dah la.. hahahha

hm... mkn rindu lak ngan family aku.. da berkobar2 semangat aku nk balik.. lau dekat aku tak kire.. nasib baikla jauh.. pikir gak 10x..huhu hm... tak leh nk thn da rindu sume2 la.. tak kire la fmly..kwn2.. hm.. kuat kan jela semangat.. slalu aku bermimpi yang skrg ni da nak bulan 9.. fuh.. best kan lau cmtue...

hm.. selamat malam.. moga mimpi aku tu jadi betul hahahaha.. nyte...

1 comment: